Programma / Uitslagen

Onderstaande widget toont automatisch het programma voor de komende 14 dagen en de uitslagen van de afgelopen 7 dagen zoals deze bekend zijn bij de KNVB. In de widget is een 4-tal knoppen beschikbaar die de hoofdnavigatie binnen de widget vormen. De functies van deze knoppen zijn herkenbaar aan de hand van de symbolen op de knoppen. Thuis- en uitwedstrijden worden in een aparte lijst getoond. Dus als je het complete programma van de komende weken wilt bekijken, vergeet dan nooit zowel de thuis- als de uitknop te gebruiken.
Voor meer info, zie
KNVB Uitslagen en Programma-widget (svtongelre.nl).

Voor meer info, zie
KNVB Uitslagen en Programma-widget (svtongelre.nl).

Zondag 19 juni

Leunen 1 - Tongelre 1                                                       1 - 2

Zondag 12 juni  (1e promotiewedstrijd)

Tongelre 1 - Leunen 1                                                       3 - 1