Opleidingsplan

Bij het opstellen van het jeugd opleidingsplan is sterk rekening gehouden met de voorwaarden die ervoor moeten zorgen dat uitvoering hiervan leidt tot de gewenste resultaten. Deze pijlers moeten de basis vormen van het toekomstige ‘succes’.

Kwaliteit
Door de juiste personen op de juiste plekken te zetten kunnen met relatief beperkte inspanning goede resultaten worden behaald. Dit draagt bij tot een positieve ervaring bij alle betrokkenen.

Plezier
S.V. Tongelre is een amateurvereniging die grotendeels 'draait' op vrijwilligers. Daarom is het belangrijk dat alle betrokkenen, spelers én niet spelers, op plezierige wijze met het voetbal binnen de vereniging bezig zijn.

Prestatie
Hier komen de sportieve ambities van de vereniging samen met de kwaliteiten van onze voetbaltalenten.

Het jeugdopleidingsplan heeft betrekking op het jeugdvoetbal. Dit geldt voor zowel jongens als meisjes en voor alle trainers en leiders.

Het volledige plan is via onderstaande button te downloaden.

Voor meer info mail naar: jeugdcoordinator@svtongelre.nl