Welkom bij SV Tongelre

Wij heten u van harte welkom als potentiële sponsor bij onze voetbalvereniging SV Tongelre te Eindhoven.
De sponsormogelijkheden in de sponsorgids (te downloaden via onderstaande knop) bieden een gelegenheid voor u en uw bedrijf om zich te presenteren aan onze leden en hun directe omgeving. Bovendien worden elk weekend vele gasten ontvangen die met uw bedrijf in aanraking kunnen komen via de diverse sponsormogelijkheden bij onze vereniging, o.a. reclamedoeken, raamstickers en digitale en gedrukte communicatiemiddelen.

We hebben een groot netwerk, waar u onderdeel van kunt uitmaken. Deze gids geeft u informatie over alle mogelijke manieren van sponsoring binnen onze vereniging. Naast de aangeboden sponsorpakketten en losse sponsormogelijkheden bieden wij uiteraard ook maatwerk aan. Uw wensen kunnen altijd besproken worden en dan zoeken we samen naar een passende sponsorovereenkomst.

Hopelijk krijgt u via deze sponsorgids een goede indruk van alle mogelijkheden van sponsoring binnen onze vereniging en leidt dat tot een toekomstige samenwerking tussen uw bedrijf en onze vereniging, en kan dat weer bijdragen aan gezamenlijke successen.

Wilt u meer informatie over de kosten van de sponsorpakketten en alle mogelijkheden die wij als vereniging kunnen bieden aan uw bedrijf?
Neem dan gerust contact op met onze sponsorcommissie. Zij zijn per email te benaderen via
sponsoring@svtongelre.nl.

Wij wensen u een sportieve samenwerking toe met SV Tongelre!

Katja Kilsdonk
Interim- Voorzitter SV Tongelre

Wanneer je graag actief wil komen voetballen bij R.K.V.V. Tongelre kun je je aanmelden via deze pagina. Onderaan de pagina vind je een contactformulier waar je je gegevens kunt invullen
Let op! dit moeten de gegevens zijn van de persoon die gaat voetballen. Wanneer u uw kind wil inschrijven vult u zijn/haar gegevens in.

Na het invullen van dit contactformulier nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

U kunt vast rekening houden met het volgende:
  • Spelers vanaf 10 jaar dienen een recente pasfoto in te leveren voor hun spelerspas. Vanaf JO-13 is deelname aan competitiewedstrijden zonder spelerspas niet mogelijk.
  • Spelers vanaf 16 jaar dienen een kopie van hun legitimatiebewijs in te leveren (paspoort, rijbewijs of toeristenkaart)

Sponsor worden?

Welkom bij S.V. Tongelre

Wij heten u van harte welkom als potentiële sponsor bij onze voetbalvereniging S.V. Tongelre te Eindhoven.

sponsoring@svtongelre.nl.

Wij wensen u een sportieve samenwerking toe met S.V. Tongelre!

Voorzitter SV Tongelre

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan Sportvereniging Tongelre, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en Sportvereniging Tongelre ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar Sportvereniging Tongelre. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je Sportvereniging Tongelre ook GRATIS sponsoren?
Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKliks pagina van Sportvereniging Tongelre. Voor jou een kleine moeite, voor Sportvereniging Tongelre zijn het directe inkomsten.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van Sportvereniging Tongelre. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert Sportvereniging Tongelre hier direct van!

Let op: geen commissie op boeken
In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Je blijft anoniem
Noch SponsorKliks, noch Sportvereniging Tongelre weet wie er iets besteld heeft. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor Sportvereniging Tongelre is bedoeld. Dat weten ze omdat je via SponsorKliks naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Omdat SponsorKliks alleen registreert dat er via SponsorKliks bij bv. Bol.com een bestelling is geplaatst en niet bekend is wie deze bestelling heeft gedaan, is het uitermate belangrijk dat u de bestellingen die u online doet alleen via Sponsorkliks laat lopen. Een rechtstreekse bestelling die je bij Bol.com doet, levert Sportvereniging Tongelre dan niets op.

Bezoek de SponsorKlikspagina van Sportvereniging Tongelre op