Inschrijven bij S.V. Tongelre

Wanneer je actief voetballend lid wilt worden van SV Tongelre dien je een inschrijfformulier van onze vereniging in te vullen. Nieuwe leden vanaf 16 jaar moeten bij inschrijving een kopie van hun legitimatiebewijs inleveren (paspoort, rijbewijs of toeristenkaart).

Inschrijven is mogelijk op zaterdagochtend van 10.00u tot 12.00u of donderdagavond tussen 18.00u en 19.00u op het sportpark.

Via het contactformulier onderaan deze pagina kun je laten weten wanneer je langs komt, of je kunt dit gebruiken om meer informatie op te vragen.

Na het invullen van het inschrijfformulier en volledige betaling van het inschrijfgeld (€15,-) zal de inschrijving in behandeling worden genomen. Indien alles in orde is, zal de inschrijving worden aangemeld bij de KNVB. Zodra zij goedkeuring geven, ben je gerechtigd om uit te komen in officiële wedstrijden. Het is niet toegestaan deel te nemen aan wedstrijden als je geen lid bent van SV Tongelre en niet bent aangemeld bij de KNVB.

Overschrijven naar S.V. Tongelre

Ben je lid geweest van een andere voetbalvereniging, dan moet er naast de inschrijving bij SV Tongelre ook overschrijving worden aangevraagd. Dit wordt automatisch geregeld via de KNVB zodra je bij ons bent ingeschreven.

LET OP:

Speel je momenteel bij een andere vereniging maar wil je in het nieuwe seizoen voor SV Tongelre gaan voetballen, dan moet uiterlijk 15 juni jouw overschrijvingsverzoek binnen zijn bij de KNVB, dus zorg dat je op tijd alles regelt.

Contributie

De contributie-inning wordt verzorgd door NIKKI. Voor meer informatie, klik hier .

Bij aanmelding halverwege een seizoen kan de jaarcontributie in overleg worden gehalveerd.

LET OP:

Betaal je geen contributie dan mag je niet meer trainen of voetballen. Ook kun je dan niet naar een andere vereniging.

Voor het seizoen 2023-2024 gelden onderstaande contributiebedragen.

Geboortejaar

€   65,-

€   40,-

Categorie                  Geboortejaar                        Contributie

Senioren Zaal                         -                                  € 160,-

Senioren Veld                         -                                  € 210,-

Dames                                     -                                  € 110,-

JO19 t/m JO14            2005 - 2010                        € 160,-

JO13 t/m JO8              2011 - 2017                        € 135,-

Woutjes                             2018 =>                           €   65,-

Old Stars                                 -                                   €   25,-

Trainend lid                            -                                   €   65,-

Steunend lid                           -                                   €   40,-

Indeling volgt binnenkort.

Wijzigingen

Adreswijzigingen en wijzigingen van overige gegevens (telefoonnummer, e-mailadres, etc.) graag z.s.m. doorgeven via een e-mail naar administratie@svtongelre.nl.

Uitschrijven bij S.V. Tongelre

Het lidmaatschap dient schriftelijk te worden beëindigd voor 30 juni van elk jaar. Dit kan alleen via een e mail naar de ledenadministratie, administratie@svtongelre.nl. Indien er tijdens het seizoen wordt afgemeld, vindt geen restitutie van betaalde contributie plaats.

Indien na 30 juni wordt opgezegd, is het opzeggende lid minimaal de helft van de contributie voor het nieuwe seizoen verschuldigd.
Wordt pas na 1 augustus opgezegd dan is het opzeggende lid de volledige contributie over het lopende seizoen verschuldigd.

Vrijwilligers

Wanneer je op een andere manier iets binnen SV Tongelre wilt betekenen, bijvoorbeeld als jeugdtrainer, leider, kantinevrijwilliger, scheidsrechter, etc., meld dit dan via vrijwilligers@svtongelre.nl of kom gerust een keer op zaterdag of zondag binnenlopen in de bestuurskamer voor meer informatie.

Veel succes en plezier bij S.V. Tongelre !

Contactformulier