Webshop

Brandsfit / SV Tongelre

Hoe kun je bestellen?

• Ga naar de webshop van onze kledingpartner Brandsfit.
  • Maak een account aan en registreer met je emailadres.

• In de menubalk bovenaan de site, onder CLUBCOLLECTIE vind je alle SV Tongelre-kleding (het wedstrijdshirt kan momenteel alleen nog worden besteld via een clubpakket en is eventueel los te koop op het sportpark).
    Klik hier voor de te volgen stappen om een bestelling te plaatsen.

BELANGRIJK
Alle SV Tongelre kleding
MOET worden besteld in de webshop van Brandsfit/SVTongelre op de pagina CLUBCOLLECTIE.

Wat je nog meer moet weten:

• Brandsfit is verantwoordelijk voor de levering en de kwaliteit van de goederen. SV Tongelre kan niet aansprakelijk worden gesteld voor foutieve leveringen en/of inferieure kwaliteit.
  • De prijzen op de webshop zijn incl. BTW.
  • Leden ontvangen een korting van 25% op de catalogusprijs. Deze korting ontvang je bij afronding van je bestelling. Bij korting vul je de volgende code in: TON
  • Alle bovenkleding (shirts, polo’s, jassen etc.) kan worden voorzien van het SV Tongelre logo. Deze optie is te selecteren in het winkelmandje. De kosten hiervoor worden bij uw bestelling zichtbaar als printkosten.
  • Brandsfit rekent eventueel verzendkosten. Deze zijn zichtbaar bij uw bestelling.
  • Check tevoren of u de juiste maat/kleur besteld. Brandsfit accepteert geen retouren.
  • Wanneer je bestelt en niet de kortingscode hebt ingevuld dan heb je geen recht meer op korting voor de order die is verstuurd.
  • De afbeeldingen in de shop zijn louter illustratief en komen dus niet volledig overeen met de ontwerpen van onze outfits.
  • Vragen, opmerkingen e/o suggesties neem contact op met Joost Dorr via een mail naar voorzitter@svtongelre.nl

Kleding SV Tongelre

Zo bestel je artikelen vanuit CLUBCOLLECTIE

1. Kies het gewenste artikel.
  2. Geef je maat op. Let goed op en raadpleeg de maatgids.
  3. Klik op “Toevoegen aan het winkelmandje”.
  4. Winkel verder of ga naar het winkelmandje.
  5. In het winkelmandje, controleer je bestelling.
  6. Indien akkoord, klik op “Checkout”.
  7. Vul het leveringsadres in.
  8. Vul de promocode TON’ in, en kies je betalingsmethode.
  9. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op “Bestelling plaatsen”.
  10. Nu zie je dat het order bevestigd is, hier zal je ook een bevestigingsmail van krijgen via info@amunited.eu