Vacature organiseren activiteiten

De activiteiten commissie organiseert activiteiten voor de leden buiten het reguliere voetbal om met als bedoeling de leden op andere wijze ontspanning te bieden en daarmee de samenhang en een goede sfeer binnen de vereniging te bevorderen. Dus vind je het leuk om in projectvorm te werken en leuke activiteiten te organiseren?
Meld je dan nu snel aan!

Taken:
  • Organiseert extra (geld-genererende) activiteiten.
  • Zorgt voor het inplannen en overzichtelijk houden van alle activiteiten binnen de vereniging daarbij rekening                  houdend met de ingeplande voetbalactiviteiten. Voorbeelden activiteiten zijn:
              * Grote Clubactie
              * Sinterklaasfeest
              * Kerst (zaal)toernooi (jeugd)
              * Nieuwjaarsreceptie met huldiging jubilarissen
              * Carnavalsavond
              * Paasontbijt
              * Huldiging kampioenen
              * Activiteiten rondom thuistoernooien i.o.m. de toernooicoördinator
              * 7x7 toernooi voor senioren
              * Vrijwilligersavond (in samenwerking vrijwilligerscommissie)
              * Open Dag