Vacature accommodatiemedewerk(st)er

Wij zijn met spoed op zoek naar een accommodatiemedewerker.
Kun jij ons hierbij helpen? Ken of ben jij iemand die graag onze nieuwe accommodatiemedewerker wil worden? Neem gerust contact met ons op!

Functieomschrijving:
Alle voorkomende werkzaamheden betreffende de accommodatie, waaronder het openen van het sportpark en de kleedkamers op trainings- en wedstrijddagen, het speelklaar maken en gereedleggen van wedstrijd- en trainingsmaterialen, het verzorgen van thee voor de teams en scheidsrechters bij wedstrijden, etc.
De functie kan in overleg ook door meerdere mensen worden vervuld zodat het niet nodig is om iedere avond of ieder weekend aanwezig te zijn.

Taken:
  • Opent het sportpark en de kleedkamers op trainings- en wedstrijddagen.
  • Zorgt dat de voetbal- en trainingsvelden speelklaar zijn:
  • Controleren doelnetten op gaten.
  • Plaatsen hoekvlaggen.
  • Openen poortjes t.b.v. het ophalen van overgeschoten ballen.
  • Legt wedstrijd- en trainingsmaterialen klaar:
  • Oppompen van ballen.
  • Klaarleggen hesjes en na afloop uithangen; tevens op tijd doorgeven als deze gewassen moeten worden.
  • Klaarleggen grensrechtervlaggen en wedstrijdballen.
  • Sluit de kleedkamers als er niemand in hoeft te zijn.
  • Zorgt voor thee/ranja bij wedstrijden voor teams en scheidsrechters.
  • Controleert de kleedkamers na wedstrijden.
  • Houdt de kleedkamers veegschoon.
  • Maakt de vuilnisbakken in de kleedkamers leeg.
  • Geeft door aan bestuurslid “beheer en onderhoud” indien onderdelen in of aan het clubgebouw en/of de kleedkamers versleten of kapot zijn en eventuele versleten en of kapotte trainingsbenodigdheden.
Tijdsinvestering:
Meerdere dagdelen per week. (afhankelijk van aantal vrijwilligers)

Is de functie als accommodatiemedewerk(st)er echt iets voor jou? Meld je dan aan via onderstaand
contactformulier