Nieuwsbrief RKVV Tongelre

Het seizoen is weer begonnen. De eerste bekerwedstrijden zijn al gespeeld (en gewonnen!). Tijd voor een nieuwsbrief. Er staat veel te gebeuren dit seizoen. RKVV Tongelre bestaat namelijk 100 jaar en dit gaan we groots vieren in het weekend van 1 en 2 mei. Via de nieuwsbrief houden we jullie op de hoogte van de planning van dat weekend. Het wordt in ieder geval een feest voor jong en oud!

• 12 September start Grote Club Actie
  • 21 september start competitie jeugd
  • 22 september start competitie senioren
  • 22 September PSV-AJAX 16.45 live op groot scherm (na de thuiswedstrijd van Tongelre 1- Netersel 1)
  • 12 oktober laatste dag inleveren lotenboekjes Grote Club Actie
  • 18 november Algemene ledenvergadering
  • 4 januari 2020 nieuwjaarsreceptie

Contributie
De komende weken wordt de jaarlijks contributie weer afschreven of ontvang je een brief om deze te betalen. Mocht het niet mogelijk zijn om het volledige contributiebedrag in één keer te betalen, neem dan even contact op met de penningmeester (via penningmeester@rkvvtongelre.nl) om een betalingsregeling af te spreken. Zonder regeling en zonder contributiebetaling zijn wij genoodzaakt passende maatregelen te nemen. Daar onze club ook verplichtingen heeft naar derden toe, is het van groot belang dat de contributie op tijd betaald dient worden.

Grote Club Actie
Ook dit jaar neemt RKVV Tongelre weer deel aan de grote Club Actie. Deze week krijgen alle jeugd spelers (tot en met de JO-13) de lotenboekjes en een brief mee naar huis. Wij hopen dat iedereen veel loten kan verkopen. De opbrengst dit jaar is bestemd voor ons jubileumweekend. Nieuw dit jaar is dat er ook kaartjes mee worden gegevens voor het geval iemand niet thuis is. Vul je naam en de club achterop in en die persoon kan online alsnog een lot kopen. Iedere jeugdspeler krijgt 10 kaarten mee. Zijn ze op kun je deze bij de kantine of Charlotte even ophalen. Natuurlijk zijn er dit jaar weer mooie prijzen te winnen voor de drie beste verkopers van onze club.

Even voorstellen

Beste leden van RKVV Tongelre,

Graag wil ik mijzelf als nieuw bestuurslid voorstellen; mijn naam is Katja Kilsdonk, 33 lentesjong en ik woon al verschillende jaren in Tongelre.

Begin dit seizoen, 2018- 2019, kwam ik voor het eerst met mijn zoon op onze mooie velden. De passie van trainers en andere vrijwilligers heeft mij ertoe bewogen om meer te willen betekenen voor de club.

Toen was de kans daar om het allereerste JO10-team van Tongelre te mogen trainen. Het begeleiden en trainen van het team en ze hun persoonlijke doelstellingen te zien halen, is wat het trainen met deze jongens zo leuk maakt.

Het enthousiasme van bestuursleden, barpersoneel, trainers en andere vrijwilligers heeft mij gemotiveerd om nog meer te willen betekenen voor onze mooie club. Met wat als een grapje begon tijdens de gezellige Nieuwjaarsborrel, is geëindigd in het me willen inzetten als voorzitter van de club.

In het nieuwe seizoen zal ik de taken van interim-voorzitter op me gaan nemen, hierbij krijg ik ondersteuning van het bestuur en de commissieleden. Tot die tijd ben ik vooral bezig om mezelf de rol van voorzitter eigen te maken.

Samen met elkaar gaan we het nieuwe seizoen, wat tevens ons 100-jarig bestaan betekent, tot een mooi en geslaagd jubileumjaar maken.

Met vriendelijke groet,

Katja Kilsdonk
Interim-voorzitter RKVV Tongelre

Mijn naam is Stephan Reijnart en ben 53 jaar. Komend seizoen begin ik als Jeugd Coördinator bij RKVV Tongelre. Een vereniging die me niet onbekend is omdat ik er een aantal jaartjes rond zwerf.

Ik ben als klein jongetje van 7 jaar begonnen bij Tongelre en gestopt met voetballen in de senioren toen ik 44 jaar was.

Ondertussen heb ik ook nog 29 jaar jeugdteams getraind bij Tongelre om daarna uit te vliegen naar vv Geldrop (3 jaar) en HVCH (4 jaar)

Nu dus weer terug op het oude nest als Jeugd Coördinator. Achter de schermen zijn we al druk bezig om de komende jaren iets neer te zetten waar we als leden van Tongelre trots op kunnen worden. Ik hoop samen met jullie er een mooie tijd van te maken.

RKVV Tongelre Eindhoven streeft naar een rookvrije vereniging
Steeds meer Voetbalverenigingen maken hun accommodatie rookvrij. Veel kinderen zijn lid van de sportvereniging en daarmee is het een belangrijke omgeving in het leven van opgroeiende kinderen. Op veel sportterreinen wordt buiten echter nog vaak gerookt, terwijl maar liefst 8 op de 10 Nederlanders wil dat sportterreinen waar kinderen komen rookvrij zijn. De KNVB zet zich in om voetbalcomplexen rookvrij te maken. En wij als sportvereniging Tongelre gaan hier ook naar streven. Dus vanaf het huidige seizoen vragen wij u hier rekening mee te houden.

Jubileum weekend
Op 1 en 2 mei vieren wij grootst het 100-jarig bestaan van onze club. Wij zijn met een aantal enthousiaste vrijwilligers druk bezig om dit weekend in te vullen. Vind jij het leuk om een kleine steentje bij te dragen aan dit weekend door bij voorbeeld mee te helpen met de communicatie rondom het weekend, taken op de feestavond of vind je het leuk om mee te helpen aan een jubileum boek? Meld je dan aan via vrijwilligers@rkvvtongelre.nl

Club van 100
Aan het jubileum is ook een Club van 100 verbonden. Voor een bijdrage van €100 kunt u hiervan lid worden. U steunt zo de vereniging om het jubileumweekend nog mooier te maken. Uw naam komt op het bord van de Club van 100, dat hangt in de kantine. Aanmelden kan via clubvan100@rkvvtongelre.nl. De club van 100 brengt ook voordelen met zich mee zoals een vip ruimte op het jubileumfeest, consumptie bonnen en nog veel meer. Hou de website in de gaten voor het volledige Club van 100 programma.

Wij wensen iedereen een sportief seizoen toe en tot de volgende nieuwsbrief.