woord

SV Tongelre zoekt jou!

Onze club kent de laatste jaren een sterk groeiend ledenaantal bij de jeugd en de senioren. Dit is voor de club fantastisch nieuws. Maar een groeiend ledenaantal brengt ook uitdagingen met zich mee. De club draait volledig op vrijwilligers; leden die zich inzetten om te zorgen dat er getraind kan worden, wedstrijden kunnen worden gespeeld en dat de kantine open kan. Zonder deze vrijwilligers kan de club niet bestaan.

Voor het aankomende seizoen zijn wij heel hard op zoek naar leden (of opa’s & oma’s, ooms & tantes vrienden of kennissen van onze leden) die meehelpen het komende seizoen een topseizoen te maken. Met een uurtje in de maand zijn wij al geholpen. Als iedereen een uurtje helpt, zijn dat alweer vele uren!

Waar zoeken wij mensen voor:

Accommodatie medewerkers: je maakt het sportpark open en sluit weer af. Tussentijds zet je de spullen klaar voor de trainingen, de ballen worden opgepompt en het materiaalhok opgeruimd. Tijdens wedstrijddagen zorg je samen met de trainers en leiders ervoor dat de goals op de juiste plek staan en de cornervlaggen zijn neergezet. Tijdens de rust van de senioren zet je thee klaar voor de teams. Wij zoeken meerdere personen die dit samen willen doen in een roulatiesysteem.

Voor de zondag zijn wij op zoek naar
scheidsrechters voor de seniorenwedstrijden.

Wedstrijdcoördinator senioren: jij bent het eerste aanspreekpunt voor de senioren. Je ontvangt de tegenpartij en wijst hun de weg op het sportpark. De scheidsrechter meldt zich bij jou. Je zorgt ervoor dat de wedstrijddag soepel verloopt in samenwerking met de accommodatie medewerker.

Door het groeiend aantal jeugdleden komen er steeds meer elftallen bij. Wij zoeken enthousiaste
jeugdtrainers of elftalleiders. De jeugd traint twee keer per week (maandag tot en met donderdag) tussen 18.00 en 20.30. De wedstrijden vinden plaats op zaterdag. De Woutjes (4-6 jarige) trainen op zaterdagochtend. Zij spelen nog geen wedstrijden.

Verder kunnen we ondersteuning gebruiken op de ledenadministratie, sociale media beheer en met andere klussen op en rondom het sportpark.

Wil jij ons helpen of ken je iemand die ons graag zou willen helpen? Mail dan naar
vrijwilligers@svtongelre.nl of bel naar Robert 06-13313388.