Nieuwsbrief RKVV Tongelre

Algemene Leden Vergadering
Aangezien er nog geen duidelijkheid is betreffende eventuele versoepelingen van de Corona maatregelen in januari en we de Algemene Ledenvergadering (ALV) niet al te lang kunnen uitstellen, hebben we de ALV vastgesteld op maandagavond 25 januari, aanvang 20.30u.

We hopen onze leden dan in de kantine te kunnen ontvangen, maar indien dit nog niet is toegestaan, zullen we proberen een digitale ALV te organiseren. Aanmelden voor de ALV zal sowieso noodzakelijk zijn. Verdere informatie volgt na de persconferentie door het kabinet van 12 januari.

Tijdens de ALV zal de leden om goedkeuring worden gevraagd voor een statutenwijziging. Dit is noodzakelijk i.v.m. de naamswijziging van de vereniging welke tijdens de vorige ALV is goedgekeurd door de leden. Tevens is er door het bestuur een beleidsplan opgesteld voor de komende jaren; ook hiervoor zal aan de leden goedkeuring worden gevraagd. De nieuwe statuten en het beleidsplan liggen ter inzage op het sportpark. U kunt een afspraak maken voor inzage van deze documenten via een mail naar secretaris@rkvvtongelre.nl.

Nieuwjaarsreceptie / huldiging jubilarissen
Zoals u zult begrijpen kan de nieuwjaarsreceptie vanwege alle Corona-maatregelen helaas niet doorgaan. De feestelijke huldiging van onze jubilarissen die normaal tijdens deze nieuwjaarsreceptie plaatsvindt zal daardoor op een ander moment worden gedaan, maar ook dat is nog afhankelijk van de maatregelen die het kabinet ons oplegt. Hopelijk weten we na de persconferentie van 12 januari meer, en dan zullen we er zo snel mogelijk op terugkomen, maar we zullen het zeker niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Wij wensen iedereen een FIJNE JAAARWISSELING en een GEZOND, GELUKKIG en SPORTIEF 2021!