Gezocht: helpende handen!

Voor diverse werkzaamheden
zijn we dringend op zoek naar helpende handjes!
We zijn o.a. op zoek naar vrijwilligers die interesse hebben om een van onderstaande
werkzaamheden op te pakken. Voor meer informatie kun je contact opnemen met onze
secretaris Robert Rikken, via 06‑13313388 of secretaris@svtongelre.nl
Kledingbeheer
·Beheert de kledingvoorraad (wedstrijdkleding, trainingspakken en polo’s voor jeugdtrainers, kleding selectie, etc.) en bestelt kleding indien nodig.
·Is verantwoordelijk voor de uitgave en inname van kleding en het ondertekenen van de daarbij behorende borgbrieven.
·Coördineert de kleding die wordt aangeboden via de webshop.
Redactie website
·Zorgt voor het dagelijks beheer van de inhoud van de website www.svtongelre.nl , bv. nieuwsberichten, verslagen en foto’s
·Zorgt voor tijdige aanpassing van de wedstrijdprogramma’s die op de site worden getoond.
·Overlegt met de site ontwerper over eventuele aanpassingen, bugs en technische problemen van de site.
Scheidsrechterscoördinator
Zorgt voor het aanstellen van scheidsrechters bij alle thuiswedstrijden van jeugd- en seniorenteams waarvoor geen officiële KNVB-scheidsrechter is aangewezen.
Wedstrijdsecretaris senioren
·Is aanspreekpunt voor eigen teams, andere verenigingen en KNVB voor o.a. inplannen en/of verplaatsen van wedstrijden van de seniorenteams.
·Zorgt voor tijdige bekendmaking van het wedstrijdprogramma en evt. wedstrijdwijzigingen aan leiders, scheidsrechters, kantinepersoneel en accommodatiemedewerker.
·Zorgt voor het tijdig doorgeven van afgelastingen aan leiders, scheidsrechters en de tegenpartij.
·Is belast met de organisatie rondom wedstrijden m.b.t. de veldindeling en de kleedkamer indeling.
·Coördineert aan het einde van het seizoen de indeling van de seniorenteams en het tijdig inschrijven van deze teams bij de KNVB voor het nieuwe seizoen.
·Stelt in overleg met de trainers van de seniorenteams het trainingsschema samen.
Wedstrijdsecretaris jeugd
·Is aanspreekpunt voor eigen teams, andere verenigingen en KNVB voor o.a. inplannen en/of verplaatsen van wedstrijden van de jeugdteams.
·Zorgt voor tijdige bekendmaking van het wedstrijdprogramma en evt. wedstrijdwijzigingen aan leiders, scheidsrechters, kantinepersoneel en accommodatiemedewerker.
·Zorgt voor het tijdig doorgeven van afgelastingen aan leiders, scheidsrechters en de tegenpartij.
·Is belast met de organisatie rondom wedstrijden m.b.t. de veldindeling en de kleedkamer indeling.
·Coördineert aan het einde van het seizoen in overleg met de jeugdcoördinator de indeling van de jeugdteams en het tijdig inschrijven van deze teams bij de KNVB voor het nieuwe seizoen.
·Stelt in overleg met de jeugdcoördinator en de trainers van de jeugdteams het trainingsschema samen.
Onderhoudsmedewerker
·Onderhoudt het terrein rondom de velden. Dit betreft o.a. onkruid verwijderen, zwerfvuil opruimen, het legen van afvalbakken, aanvegen van het sportpark, e.d.
·Repareert versleten en of kapotte onderdelen in of aan het clubgebouw en/of de kleedkamers, b.v. het vervangen van kapotte lampen, repareren van sloten, etc.
·Repareert versleten en of kapotte trainingsbenodigdheden, bv. kapotte trainingsdoeltjes.
Medewerker poetsploeg
Helpt op maandagochtend met het poetsen van de kantine,
de keuken, de hal en de toiletten.
Staat er niets
bij voor jou?
Niet getreurd, overige functies en uitgebreide beschrijvingen zijn terug te
vinden in ons functieboek.







